Contact

x

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

16 juli 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Blog - 

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

CFO’s, opgelet: IFRS16 compliance is niet zo moeilijk

9 juli 2018, Marcel Koning, 2 min leestijd

Blog - 

De nieuwe leasestandaard IFRS16 zorgt voor ingrijpende veranderingen. De financiële administratie van leasecontracten moet op de schop, want al die contracten dienen terug te komen in het jaarverslag.

news blog image

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

16 juli 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Bekijk het blogbericht
news blog image

CFO’s, opgelet: IFRS16 compliance is niet zo moeilijk

9 juli 2018, 2 min leestijd

De nieuwe leasestandaard IFRS16 zorgt voor ingrijpende veranderingen. De financiële administratie van leasecontracten moet op de schop, want al die contracten dienen terug te komen in het jaarverslag.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Een oproep aan L&D: ”Kom van het pad af!”

5 juli 2018, 3 min leestijd

Digitale transformatie: je hoort en leest er steeds meer over. Er worden nieuwe strategieën en verdienmodellen bedacht. Nieuwe producten en services ontwikkeld. Allemaal mogelijk door steeds verdergaande automatisering. Maar hoe zit het met de kennis die nodig is om deze nieuwigheden niet alleen te bedenken, maar ook te gebruiken en te beheren?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Flexibiliteit en schaalbaarheid door automatisering supply chain

26 juni 2018, 3 min leestijd

Schaalbaarheid in volume beheersen om sneller te kunnen groeien, meer mogelijkheden om value added services te bieden en solide tracking en tracing. Dat waren de wensen waarmee een grote retailer op Ctac afstapte. Johan Looijmans vertelt hoe deze vraag is opgepakt.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Belofte maakt schuld: order fulfillment in een omnichannel omgeving

20 juni 2018, 5 min leestijd

Order fulfillment staat synoniem voor het waarmaken van je leverbelofte. Belofte maakt schuld en de klant neemt het je niet in dank af als je die schuld niet inlost. De kunst is dat je de leverbelofte nakomt én dat je voor jou meest efficiënte supply chain gebruikt.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Van traditioneel automotive naar een wendbare organisatie

29 mei 2018, 5 min leestijd

Als auto’s steeds meer gaan lijken op digitale apps, is het bijna logisch dat automotive-bedrijven zich ontwikkelen tot digitale organisaties. Maar hoe pakt u dat aan?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Cloud security en de nieuwe benadering: transparantie in een verborgen wereld

9 mei 2018, 4 min leestijd

Zeg je data security dan zeg je vandaag de dag GDPR. Maar de veiligheid van organisaties staat natuurlijk compleet los van 25 mei. Het is een onderwerp van alle tijd.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

8 mei 2018, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Productclassificaties: waarom standaardisatie een goed idee is

2 mei 2018, 4 min leestijd

Voor wie toegevoegde waarde wil halen uit het PIM-systeem, zijn productclassificatiestandaarden een interessante ontwikkeling. Productinformatie is hierdoor makkelijker uitwisselbaar door de keten.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Maakt de pratende en chattende klantcontactrobot een einde aan het KCC van de woningcorporatie?

1 mei 2018, 3 min leestijd

Als we de voorspellingen mogen geloven, nemen intelligente, pratende robots steeds meer werk over. Krijgen huurders van een woningcorporatie straks een klantcontactrobot aan de lijn als ze een vraag willen stellen? John Jaspers denkt van niet.

Bekijk het blogbericht