Contact
19 september 2018, Ralph van der Veek, 6 min leestijd
Bij order fulfillment is het nakomen van de belofte cruciaal. Maar hoe doe je dat? En wat als het niet lukt? Dan moet je zo flexibel zijn dat je direct het beste alternatief voor jou en de klant kunt bieden.
3 september 2018, 4 min leestijd
Product Informatie Management-systemen (PIM) moeten zorgen voor ‘one version of the truth’ wat betreft commerciële, marketing-, logistieke, functionele en technisch gerelateerde productinformatie.
Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!
Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.
Waarom zie ik op veel sites of nieuwsbrieven nog teksten als ‘speciaal voor u geselecteerd’ of ‘ook interessant voor u’ terwijl ik die producten nog nooit gezocht, gekocht of gebruikt heb?
Ontwikkelingen in de wereld van ‘customer engagement’ hebben het afgelopen decennium een grote vlucht genomen. Consumenten zijn zich bewuster van wat ze al dan niet willen delen.
In de zomer is de vraag naar boerenkool minder dan tijdens de winter. Rond carnaval explodeert de vraag naar worstenbroodjes in Brabant. Een simpel voorbeeld. Maar hoe voorspel je vraagfluctuaties?
Retailers beschikken over zoveel data, dat ze de klant goed kunnen profileren. De kunst is om die informatie relevant te maken voor je business. Hoe doe je dat? Stay connected.
Je klanten hebben geen boodschap aan een ingewikkeld bestelproces, onduidelijke voorraadinformatie of prijsverschillen. Hoe voorkom je dat ze overstappen van leverancier?
Funshoppers en runshoppers optimaal bedienen in 2020 vraagt om lef en ondernemerschap. Hoe bedienen retailers runshoppers en funshoppers in 2020? Het antwoord is eenvoudig.