Servicedesk

400 ICT-specialisten tot uw dienst

Storingen, issues, vragen? Bij Ctac heeft u één aanspreekpunt voor alle operationele kwesties. U hoeft zo niet meer na te denken over de aard van uw probleem. Melden volstaat, waarna wij putten uit ruim 400 ICT-specialisten voor een oplossing. Gekwalificeerde en gecertificeerde professionals die procesgericht denken tot een kunst hebben verheven. Dat is een hele zorg minder. Problemen buiten de uren? Dan kunt u altijd rekenen op onze geavanceerde Servicedesk-portal.

Onze visie: Service Management

Ctac werkt met een visie op service die uw bedrijfsprocessen centraal zet: Service Management. Net als contractmanagement werkt het service management vanuit een strategische visie, maar met meer mogelijkheden tot efficiency. Service management van Ctac omvat functionele, technische en andere oplossingen op infrastructureel gebied, gebruikmakend van uiteenlopende beheermethodieken. Welke servicebehoeften hebt u, en hoe los je dat op? Wij denken dus met u mee, om telkens weer uw ICT in lijn met uw business te brengen. Uw Service Manager denkt daarbij altijd mee over nieuwe manieren om uw bedrijfsvoering soepeler te laten verlopen.

Servicedesk: Altijd bereikbaar

De Servicedesk is bereikbaar via telefoon en mail. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, waarbij u tussen 08:00 en 18:00 uur (op werkdagen) direct één van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Ook na 18:00 uur kunt u telefonisch een call inleggen. Deze wordt dan aangenomen door Antwoord Service Nederland (ASN), die voor ons de call registreert. Daarnaast is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de Servicedesk-portal, die non-stop in de lucht is. De afhandeling vindt dan vanaf 08:00 uur plaats.

Hulp op afstand

Om klanten zo goed mogelijk te helpen met vragen of problemen zouden we het liefst direct meekijken als ze ergens tegenaan lopen. Helaas is het niet mogelijk om overal fysiek aanwezig te zijn, maar met behulp van GoToAssist kunnen we toch hulp op afstand bieden. Via deze tool kunt u een medewerker van Ctac Servicedesk toestemming geven om uw scherm tijdelijk over te nemen. Zo wordt precies duidelijk hoe iets kan worden opgelost. Snel en veilig, zodat u meteen verder kunt met waar u mee bezig was. Download GoToAssist hier.

Altijd op de hoogte van de laatste trends binnen de IT

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.