Contact

x

Retail

Overtref de verwachtingen van uw klanten. Bied persoonlijke aanbiedingen, met een hoge relevantie en consistent over alle kanalen heen.

Stel uw klant centraal

De uitdagingen voor retailers nemen elke dag toe. De wereld wordt digitaler en daardoor kleiner en transparanter. In die wereld moet u onderscheidend blijven en zorgen voor een gestroomlijnde en kostenefficiënte afwikkeling aan de achterkant.

Retail

In een wereld waarin alles om de klant draait, dienen retailers de reis die iedere individuele klant maakt – van oriënteren, beslissen en aanschaffen tot leveren en retourneren – helemaal te begrijpen en te kunnen beïnvloeden. Elke stap in die klantreis brengt specifieke vragen en uitdagingen met zich mee. Van de optimale beschikbaarheid van productinformatie en de voorraad, tot de logistieke en financiële afwikkeling van retouren. Van het verleiden van nieuwe klanten tot het veranderen van een gewone shopper in een trouwe fan. 

Stel de klant centraal

Retailers die op zoek zijn naar de juiste antwoorden, nodigen wij uit om kennis te maken. Wij bieden heldere adviezen, ondersteunende diensten en slimme oplossingen voor elk winkelbedrijf dat de klant écht centraal wil stellen.

Return Management

Waar de focus vroeger vooral op de uitgaande goederenstroom lag, moeten retailers met een webwinkel steeds meer retouren kunnen verwerken. Zowel logistiek als financieel.

Warehouse Management

U wilt optimaal kunnen voldoen aan klantverwachtingen, via welk kanaal u ze ook bedient. Dat betekent wel dat u volledig "in control" moet zijn over uw voorraad.

Customer Engagement

Klanten verwachten meer. Een geweldige ervaring. Relevante aanbiedingen. Hoe kunnen retailers klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven?

XV Retail

Het POS kassasysteem en retail oplossing voor de centraal aangestuurde Food en Non-Food retailer. Wij verbinden met XV Retail uw bestaande kanalen en maken deze inzichtelijker en krachtiger dan ooit tevoren.

Omni Customer Loyalty

Een klantenpas introduceren? Cadeaukaarten uitgeven, medewerkers korting geven of aanhaken bij de loyaliteitsprogramma’s van derden? Met Omni Customer Loyalty van Ctac rolt u probleemloos loyaliteitsprogramma’s uit waarmee u trouwe klanten beloont.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

Blog - 8 mei 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

Webinar: Leer je klant kennen: de waarde van segmentatie

Webinar - 31 mei 2018

Klanten willen persoonlijke content die past bij hun interesses. Veel bedrijven weten dit wel. Slechts sommige handelen ernaar. Het is ook niet eenvoudig. Want hoe krijg je dat voor elkaar?