Contact

x

Customer Engagement in Retail

Optimaal voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dat is waar het bij Customer Engagement om gaat.

Customer Engagement in Retail

Klanten verwachten meer. Een geweldige ervaring. Relevante aanbiedingen. Hoe kunnen retailers klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Het antwoord is Customer Engagement.

Customer Engagement in Retail

Hoe kunt u als retailer klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie keer op keer aftroeven? Optimaal Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. Customer Engagement is meer dan klantinteractie alleen. Daarbij staat Customer Engagement voor het wekken van interesse en het centraal stellen van de klant. Uw klanten het gevoel geven dat het allemaal om hen draait. Hoe? Door ze continu te verrassen en ze toe te voegen aan uw fanclub.

Vier voorwaarden voor Customer Engagement

In het verrassen van uw klanten spelen vier elementen een essentiële rol

1. Be Personal

U dient alles te weten van uw klanten en prospects om optimaal op hun wensen in te kunnen spelen.

2. Think Borderless

Denk niet langer in kanalen. De Customer Journey van uw klant speelt zich immers zowel on- als offline af. Als u niet langer in kanalen denkt, kunt u uw klanten op een uniforme manier benaderen en op basis van één enkele versie van de waarheid.

3. Stay Connected

Zorg dat u constant in verbinding staat met uw klanten. Op deze manier kunt u grote hoeveelheden data verzamelen en omzetten in bruikbare inzichten. Data waarmee u uw klant persoonlijk benadert in iedere stap van de customer journey.

4. Take Control

In control zijn is de vierde succesfactor. Heeft u behoefte aan een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over uw voorraad en de supply chain? Zorg dan voor een stabiel technisch en organisatorisch fundament.

Deze vier voorwaarden vormen het fundament onder onze visie op de manier waarop winkelbedrijven succesvol kunnen blijven in een snel veranderende wereld. Wij helpen u om uw organisatie op al deze vlakken te laten excelleren.

XV Retail

Het POS kassasysteem en retail oplossing voor de centraal aangestuurde Food en Non-Food retailer. Wij verbinden met XV Retail uw bestaande kanalen en maken deze inzichtelijker en krachtiger dan ooit tevoren.

inRiver PIM

Het moderne Product Information Management-platform (PIM) van inRiver helpt manufacturers, wholesalers en retailers om het complete aankoopproces van hun klanten perfect te stroomlijnen. Online, maar ook voor catalogus en POS.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

Blog - 16 juli 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

ICT & Logistiek 2018

Event - 7 november 2018 | Jaarbeurs Utrecht

Tegenwoordig wordt bijna alles gedigitaliseerd in de logistieke keten. De logistieke en supply chain sector stelt zich de vraag 'hoe werk ik zo efficiënt mogelijk tegen zo laag mogelijke kosten?'