Contact

x

Communiceren

Communiceren

Meerdere kanalen, meerdere boodschappen. Weg met de nieuwsbrief waarin het projectteam zich voorstelt.

Onze kijk op communiceren

Kent u die reclamefolders die ‘speciaal voor jou’ aanbiedingen hebben geselecteerd? Waarom belanden die meestal ongelezen bij het oud papier? Precies! Daarom laat u de reclame die u maakt voor uw project aansluiten bij de informatiebehoefte en vragen van de ontvangers. Wedden dat deze dan wel gelezen wordt.

Het is niet makkelijk om met uw boodschap over uw project op te vallen in de informatie die medewerkers dagelijks over zich heen gestort krijgen. Voor het draagvlak is het belangrijk dat ze tijdig weten waarom het project wordt uitgevoerd, wat er voor hen verandert en welke kansen dat biedt voor hen. In ons communicatieplan maken we een mix van kanalen en boodschappen om hiervoor te zorgen.

Ieder project heeft tussentijdse successen te vieren. Het is het waard hierbij stil te staan, maar dat mag best eens op een andere manier dan met de gebruikelijke nieuwsbrief. Ctac helpt bij het bedenken van passende en impactvolle boodschappen en acties die wél aankomen. En die de veranderingen ook buiten het projectteam op de agenda zetten. Dat de projectteamleden daarbij een belangrijke rol spelen, spreekt voor zich. Zij spreken immers de taal van de organisatie.

Mind the Gap

Blog - 27 november 2017, Carlo van Schijndel, 3 min leestijd

In 1995 kwam ik voor het eerst in Londen, voor een korte vakantie. Gewapend met een gids en een plattegrond trokken mijn vrouw en ik de stad door. Hoe anders reisden we een paar weken terug.

Leerlingen verbreken wereldrecord bij Ctac

Video

Vijfendertig achtste groepers van Basisschool De Lispeltuut uit Hedel kregen bij Ctac de kans om spelenderwijs hun steentje bij te dragen het wereldrecord programmeren te verbreken.