Contact

x
Customer Experience

Klanten verwachten meer en meer van u. Ze verwachte relevante aanbiedingen, tegen de juiste prijs, toegespitst op wie ze zijn.

Download whitepaper

Maak klanten loyaal door ze écht centraal te stellen

Hoe kunt u als organisatie - of u nu retailer, groothandel of producent bent - klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Door uw (potentiële) klanten te blijven verrassen. Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol.

Customer Experience oplossingen

Customer Experience is meer dan klantinteractie alleen. Het is in de eerste plaats het wekken van interesse. Door uw (potentiële) klanten op de juiste manier te benaderen en te voorzien van informatie, zorgt u dat toekomstige klanten geïnteresseerd raken en blijven in uw producten en diensten.

Stel de klant centraal

In de tweede plaats is Customer Experience het centraal stellen van de klant. U staat voor de permanente uitdaging om uw klanten écht centraal te stellen. Om beide punten te realiseren, dient u uw huidige en toekomstige klanten voortdurend te verrassen. Ctac helpt u daarbij met een heel scala aan krachtige oplossingen.

Sales & Service

Met alle klantinformatie op één plek, komt u tot nieuwe inzichten én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant. Dat is mogelijk met onze CRM-oplossingen.

PIM oplossingen

De Customer Journey is enorm veranderd. Er zijn meer (digitale) verkoopkanalen beschikbaar en consumenten denken niet meer in kanalen. Daarom wilt u op elk kanaal consistente content bieden.

E-commerce & CMS

Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. En daar kunnen E-commerce & CMS oplossingen u uitstekend bij helpen.

SAP Sales Cloud

In SAP Sales Cloud staat het verkoopproces van de organisatie centraal. Men is in staat om verkoopkansen aan te leggen op bestaande en nieuwe accounts, welke overgaan in offertes, orders en facturen.

SAP Marketing Cloud

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - 2 juli 2019, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

VLOG – CROWD SERVICES & SERVITIZATION

Video

Technologie maakt het mogelijk dat we op onze wenken bediend worden. Dit heeft als direct gevolg dat klanten deze verwachting ook hebben als het gaat om verlenen van serviceprocessen.

JE KLANT VERWACHT EEN PERSOONLIJKE BENADERING

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.