Contact

x

E-commerce, CMS en Online Marketing

Uw klanten en prospects verwachten een gepersonaliseerde en uniforme ervaring. Ben uw concurrentie een stap voor met E-commerce, CMS en Online Marketing platformen.

Maak van elke klant een fan

Uw (toekomstige) klanten verwachten meer vandaag de dag. Meer aanbiedingen toegespitst op hun persoon, met een hogere relevantie en consistent over alle kanalen heen. Ook bepalen klanten steeds vaker waar en wanneer zij aankopen doen. Is uw klant niet direct tevreden? Dan stapt hij of zij over naar de concurrent.

E-commerce oplossingen

Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. Een hogere Customer Engagement leidt immers tot meer klantloyaliteit. Dat kunt u realiseren door de juiste e-commerce oplossingen in te zetten. Combineer CMS, E-commerce en Online Marketing en bedien uw klanten op verschillende kanalen uniform.

Vier ontwikkelingen op het gebied van Customer Engagement

Er zijn vier ontwikkelingen die grote invloed hebben op de Customer Engagement met uw klanten. De digitale transformatie, direct to consumer, always connected en van product centraal naar de klant bepaalt. Al deze ontwikkelingen vereisen dat de business volledig kan vertrouwen op een goede en betrouwbare IT-inrichting. Business & IT alignment zorgt ervoor dat u uw businesswensen snel, eenvoudig en kostenbewust vertaalt in passende oplossingen. Denk aan een nieuwe applicatie, systeemintegratie, datasynchronisatie of meer functionaliteiten om klantdata te analyseren.

Met behulp van e-commerce oplossingen beschikt u over een eenduidig klantbeeld en krijgt u de volledige controle terug. Tot de voorraad en de supply chain aan toe. U krijgt toegang tot één centraal platform, waar u alle informatie over pricing, logistiek en verkopen realtime kunt analyseren. Samen met u brengen we eerst de customer journey in kaart. Want alleen als u uw klant echt kent, weet u wat hem beweegt. Vervolgens bepalen we de oplossing om dit te realiseren.

SAP Hybris Marketing

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Kentico

De verfijning van een geïntegreerde eCommerce-oplossing, zonder de kopzorgen en kosten die daar normaal bij komen kijken. Kentico biedt een uitgebreide CMS, online-marketing faciliteiten en is perfect voor content gedreven websites.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

Blog - 16 juli 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.