Contact

x
Sales

Zorg voor meer inzicht in uw salestraject en een betere samenwerking binnen uw salesteam. Ctac helpt u actuele, relevante klantinformatie te verzamelen. Zodat u beschikt over een 360-gradenbeeld van uw klant. Daarmee kunt u proactief en gepersonaliseerd actie ondernemen op klantbehoeften, en uw conversieratio verhogen.

Grip op uw Sales

Als u meer weet over uw (potentiële) klanten, kunt u hen een betere ervaring bieden. Maar hoe maakt u relevante klantinformatie inzichtelijk voor al uw salesmedewerkers? En hoe richt u uw applicaties zo in dat uw collega’s efficiënt kunnen samenwerken en een totaalbeeld van uw klant krijgen?

CRM oplossingen voor sales

Ondersteun uw end-to-end salesproces met SAP CX Sales Cloud

Een goed ingerichte Customer Experience-oplossing helpt u bij uw salesuitdagingen. Ctac heeft veel ervaring met het implementeren en optimaliseren van CX-oplossingen. We helpen organisaties bij het implementeren van SAP CX Sales Cloud. Door het proces te begeleiden en workshops en trainingen te organiseren voor gebruikers.
 
Daarnaast helpen we organisaties om meer uit hun bestaande oplossing te halen. Bijvoorbeeld door functionaliteiten en rapportagemogelijkheden uit te breiden of de oplossing beter te laten aansluiten op de specifieke behoeften van de organisatie. Zodat uw salesteam minder tijd kwijt is aan administratie en meer aandacht kan besteden aan klantcontactmomenten.

Ctac CX Sales Package - Profiteer van onze best practice aanpak

De lessen die we uit implementatie- en optimalisatietrajecten geleerd hebben, hebben we gebundeld in een complete CX-package. Deze package is gebaseerd op SAP Sales Cloud en wordt aangevuld met onze unieke best practice aanpak. Of het nu gaat om het ondersteunen van klantcontact, de registratie en opvolging van verkoopkansen, het integreren van uw offerteproces of analysemogelijkheden. Het CX Sales Package ondersteunt uw volledige verkoopproces.
 
U kunt zelf uw persoonlijke pakket samenstellen op basis van uw behoeften. Onze menukaart biedt u een duidelijk overzicht van de keuzemogelijkheden. Met het CX Sales Package implementeert u snel een complete standaardoplossing zonder dat u er omkijken naar heeft. Wij dragen zorg voor de installatie, configuratie en het projectmanagement, en we delen onze kennis met uw salesteam. Aan de hand van trainingsmateriaal, testscripts en documentatie maken we uw CX-pakket in korte tijd compleet en gebruiksklaar.

Bereik een flexibele en kosteneffectieve Customer Experience met Ctac

Ctac heeft uitgebreide kennis en ervaring in diverse branches en salesprocessen. Met kennis van systeemintegraties en beheer komen we samen met u tot de meest flexibele en kosteneffectieve oplossingen. Aan de hand van onze beproefde projectmethode met FitToStandard-aanpak zorgen we voor een gestroomlijnde implementatie en maximaal draagvlak bij uw workforce.

SAP Sales Cloud

In SAP Sales Cloud staat het verkoopproces van de organisatie centraal. Men is in staat om verkoopkansen aan te leggen op bestaande en nieuwe accounts, welke overgaan in offertes, orders en facturen.

SAP Service Cloud

Bent u klaar voor het volgende niveau op het gebied van Customer & Field Services? Met SAP Service Cloud kunt u uw servicescenario’s verbeteren van uw klantenservice en buitendienst. En creëert u een complete service-ervaring.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

Blog

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

VLOG – CROWD SERVICES & SERVITIZATION

Video

Technologie maakt het mogelijk dat we op onze wenken bediend worden. Dit heeft als direct gevolg dat klanten deze verwachting ook hebben als het gaat om verlenen van serviceprocessen.