Contact

x

Trends en technologische ontwikkelingen

Customer Engagement}

Customer Engagement

Klanten verwachten meer vandaag de dag. Meer aanbiedingen toegespitst op hun persoon, met een hoge relevantie en consistent in alle kanalen. IoT, 24/7 online en big data. De digitale revolutie heeft de wereld op zijn kop gezet. Zeker de wijze waarop je als organisatie klanten vindt, voor je wint en aan je bindt.

Lees meer
Efficiënte Supply Chain}

Efficiënte Supply Chain

De klant staat centraler dan ooit. De wensen van de klant bepalen de manier waarop fabrikanten, groothandels en retailers moeten opereren en hun supply chain inrichten. Dit vraagt om nieuwe competenties. Van real-time grip op de performance van het warehouse tot de optimalisatie van transportbewegingen en goed doordachte multi carrier selecties.

Lees meer
Office of the CFO}

Office of the CFO

Verandering is een continue factor geworden. Organisaties gaan steeds sneller de grens over, innoveren, ontwikkelen, passen hun modellen aan en moeten voldoen aan steeds strengere regelgeving. De CFO is de centrale spil in al deze ontwikkelingen. Mits de CFO en zijn mensen zich op weten te stellen als een echte partner van de business.

Lees meer
Business Productivity}

Business Productivity

Kantoorwerk heeft zich in rap tempo ontwikkeld tot kenniswerk. Kenniswerkers informatie ophalen, documenten produceren, kennis delen en samenwerken. Dat doen ze in een volledig genetwerkte wereld waarin informatie steeds sneller geproduceerd en verspreid wordt, maar ook steeds vluchtiger wordt.

Lees meer
Digitale Transformatie}

Digitale Transformatie

Organisaties overal ter wereld profiteren van nieuwe mogelijkheden en kansen die het resultaat zijn van verregaande digitalisering. Maar hoe laat u zaken als robotisering, Machine Learning en Artificial Intelligence in uw voordeel werken? Hoe geeft u vorm aan úw digitale agenda?

Lees meer