Contact

x

Be Personal

Je klant verwacht dat je haar lievelingskleur kent. Met een persoonlijke benadering vind en bind je klanten.

Een persoonlijke benadering maakt het verschil

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur of favoriete hobby is? Met een persoonlijke benadering vind, bind en verras je jouw klanten.

Gepersonaliseerde marketing

Maar hoe personaliseer je? Dat vraagt om inzicht in elke stap van de customer journey. Daarmee kan je jouw klant of prospect op het juiste moment benaderen met relevante aanbiedingen van producten die aansluiten bij zijn wensen: de ultieme doelgroepsegmentatie. Met een meer tevreden, loyalere klant en meer omzet als resultaat. De beste ervaring leidt immers tot winst!

Alles weten van jouw klant? Be Personal!

Elk contactmoment is een verrijking van je klantdata: wanneer is iemand online en welke producten bekijkt hij? De volgende stap is om daar nuttige inzichten uit te filteren. Dan kom je erachter dat iemand vaak aan het einde van de werkdag jouw webshop bezoekt of vooral eind mei specifieke producten bekijkt. Heeft dat misschien te maken met zijn verjaardag?

Door klantdata te verzamelen en analyseren, kan je daar nuttige inzichten uit filteren. De basis voor meer Customer Engagement. Want nu weet je wanneer een klant waar is en wat zijn interesses zijn. Daardoor kan je met hem meedenken en relevantere aanbiedingen doen.

Dat kan op elk volgend contactmoment, van de oriëntatiefase tot de nazorg. Onderscheidende customer intimacy, waardoor jouw klant de volgende keer weer bij jou aanklopt. Niet om de prijs, maar omdat jij hem kent en weet wat hij belangrijk vindt.

Kentico

De verfijning van een geïntegreerde eCommerce-oplossing, zonder de kopzorgen en kosten die daar normaal bij komen kijken. Kentico biedt een uitgebreide CMS, online-marketing faciliteiten en is perfect voor content gedreven websites.

SAP Hybris Cloud for Customer

Bij SAP Hybris Cloud for Customer draait alles om de golden record van een klant. Dat wil zeggen dat u een zo goed mogelijk beeld van iedere klant creëert (360 graden blik) om zo inzicht te krijgen in de status van de klant.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

Blog - 8 mei 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

Webinar: Leer je klant kennen: de waarde van segmentatie

Webinar - 31 mei 2018

Klanten willen persoonlijke content die past bij hun interesses. Veel bedrijven weten dit wel. Slechts sommige handelen ernaar. Het is ook niet eenvoudig. Want hoe krijg je dat voor elkaar?