Contact

x
Be Personal

Je klant verwacht dat je haar lievelingskleur kent. Met een persoonlijke benadering vind en bind je klanten.

Een persoonlijke benadering maakt het verschil

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur of favoriete hobby is? Met een persoonlijke benadering vind, bind en verras je jouw klanten.

Gepersonaliseerde marketing

Maar hoe personaliseer je? Dat vraagt om inzicht in elke stap van de customer journey. Daarmee kan je jouw klant of prospect op het juiste moment benaderen met relevante aanbiedingen van producten die aansluiten bij zijn wensen: de ultieme doelgroepsegmentatie. Met een meer tevreden, loyalere klant en meer omzet als resultaat. De beste ervaring leidt immers tot winst!

Alles weten van jouw klant? Be Personal!

Elk contactmoment is een verrijking van je klantdata: wanneer is iemand online en welke producten bekijkt hij? De volgende stap is om daar nuttige inzichten uit te filteren. Dan kom je erachter dat iemand vaak aan het einde van de werkdag jouw webshop bezoekt of vooral eind mei specifieke producten bekijkt. Heeft dat misschien te maken met zijn verjaardag?

Door klantdata te verzamelen en analyseren, kan je daar nuttige inzichten uit filteren. De basis voor meer Customer Engagement. Want nu weet je wanneer een klant waar is en wat zijn interesses zijn. Daardoor kan je met hem meedenken en relevantere aanbiedingen doen.

Dat kan op elk volgend contactmoment, van de oriëntatiefase tot de nazorg. Onderscheidende customer intimacy, waardoor jouw klant de volgende keer weer bij jou aanklopt. Niet om de prijs, maar omdat jij hem kent en weet wat hij belangrijk vindt.

SAP Service Cloud

Bent u klaar voor het volgende niveau op het gebied van Customer & Field Services? Met SAP Service Cloud kunt u uw servicescenario’s verbeteren van uw klantenservice en buitendienst. En creëert u een complete service-ervaring.

SAP Marketing Cloud

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Productclassificaties: waarom standaardisatie (zoals GS1 & ETIM) een goed idee is

Blog - 17 oktober 2019, Christ Klinkenberg, 4 min leestijd

(Update 17-10-2019) Voor wie toegevoegde waarde wil halen uit het PIM-systeem, zijn productclassificatiestandaarden een interessante ontwikkeling. Productinformatie is hierdoor makkelijker uitwisselbaar door de keten.

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

RECORDED WEBINAR: DE WAARDE VAN SEGMENTATIE

Webinar Recording

Hoe zorg je ervoor dat je klanten telkens weet te verrassen met suggesties die precies aansluiten bij de stap in hun klantreis? Dat begint allemaal met een segmentatiestrategie.