Contact

x

Office Automation

Overleggen, documenten delen, samenwerken, kennis vinden en delen… het gebeurt steeds vaker in de cloud en op een digitale werkplek. Altijd en overal werken op elk device is voor de meeste bedrijven de nieuwe realiteit.

Altijd en overal werken is de nieuwe realiteit

Deze nieuwe realiteit vraagt om heldere keuzes. Want voor u het weet, werken uw mensen met een lappendeken aan oplossingen. Verhoog de productiviteit van kenniswerkers met behulp van Office Automation.

Office Automation

Overleggen, documenten creëren, documenten delen, online vergaderen, projecten managen – voor al dit soort dagelijkse taken zijn praktische apps en slimme systemen beschikbaar die medewerkers met één klik aanschaffen en in gebruik nemen. Dit gemak heeft een keerzijde. Omdat deze oplossingen niet met elkaar praten en ook niet altijd voor de hele organisatie beschikbaar zijn, wordt samenwerken uitdagend. Bovendien is onduidelijk wie toegang heeft tot welke data.

Werk samen op een digitale werkplek

Moderne organisaties gebruiken een geïntegreerde set oplossingen die naadloos met elkaar samenwerken. Tools voor ál uw kenniswerk, of u nou teksten schrijft of spreadsheets opstelt. Of u documenten wilt delen of agenda’s moet beheren. Helemaal praktisch wordt het wanneer collega’s binnen deze werkomgeving elkaar makkelijk toegang kunnen geven tot data en documenten. Op die manier ontstaat een digitale werkplek waar processen en data probleemloos kunnen stromen en samenwerking bijna als vanzelf gaat.

Wanneer u dit virtuele kantoor bovendien koppelt met uw bedrijfssystemen, wordt het nóg makkelijker om informatie op een intelligente manier binnen de juiste context te plaatsen. Daardoor wordt het bijvoorbeeld mogelijk om standaard bepaalde KPI’s, nieuws of andere gegevens in de digitale werkplek van uw collega’s te tonen of makkelijk bepaalde data uit uw systemen in uw spreadsheets terug te laten komen.

Bepaal hoe u wilt werken

Werkt u met meerdere, losse oplossingen en wilt u zich verdiepen in de mogelijkheden van een geïntegreerde kantooromgeving in de cloud? Bedenk dan eerst hoe uw documentstromen en dagelijkse werkprocessen verlopen. Bepaal ook welke informatie en welke oplossingen medewerkers nodig hebben om prettig en efficiënt te kunnen werken.

Dit vraagt om een aantal heldere keuzes. Wij helpen u graag bij het maken van deze keuzes. Sterker nog, wij maken de keuze uiterst makkelijk. De voorbije jaren hebben wij veel kennis en ervaring opgebouwd rondom Office365, Microsofts krachtige en allesomvattende platform voor de moderne werkplek.

Microsoft SharePoint

Welkom bij de nieuwe manier van samenwerken. Met SharePoint maakt u kennis met innovatieve manieren om uw werk te delen en met anderen samen te werken, om uw projecten en teams te ordenen en om mensen en gegevens te zoeken.

Microsoft Office 365

Office 365 biedt flexibele, gebruiksvriendelijke en betrouwbare applicaties voor kennisdeling en samenwerking. Daarbij maakt het niet uit of u online of offline werkt. En het maakt niet uit of u liever uw computer, tablet of telefoon gebruikt.

Desktop-as-a-Service (DaaS): alle vragen beantwoord

Blog - 13 september 2018, Ron Janssen, 5 min leestijd

De digitale werkomgeving is dé uitvalsbasis voor alle (kantoor)medewerkers. Het is dus belangrijk dat die uitvalsbasis doet wat ‘ie hoort te doen en altijd beschikbaar is.

Wat is de toegevoegde waarde van Advanced Forms?

Video

Bedrijven helpen op het gebied van output management; Dat was wat Hajo Kanters, directeur van Quadira, voor ogen had toen hij zijn bedrijf oprichtte. In deze video vertelt hij over de samenwerking met Ctac.

Webinar ‘Digitale werkplekken bij woningcorporaties’

Webinar Recording

Voor Paul Vos kent de digitale werkplek geen geheimen. Hij weet precies uit te leggen wat een digitale werkplek is, hoe het werkt en waarom het zo belangrijk is.